Початок ІІ семестру в Київській дитячій Академії мистецтв був доволі насиченим. Не зважаючи на тривалий карантин, ущільнення навчальних програм та скорочення у плануванні виховних заходів заради надолуження необхідних знань юними студентами, педагогічний колектив вихователів та класоводів наполегливо працював у багатьох напрямках:

1.      Дистанційне спілкування та коригування роботи юних студентів під час вимушених канікул відбувалося за допомогою різних програм інтернет-мережі (“Skype”, “Viber”, “Facebook”, “Google-group” тощо).

2.        А з початку відновлення навчального процесу  було проведено:

-        заходи до 202-ї річниці від Дня народження Т.Г.Шевченка;

-        англомовний проект та вербальні і візуальні журнали:  «Уроки Небесної Сотні», які були представлені в Залі камерної та органної музики Академії;

-        юні студенти взяли участь у роботі виставки «Мистецтво, народжене на барикадах» та у благодійному проекті «Юні митці»;

-        були проведені виховні години – практикуми для юних студентів початкової та середньої школи «Плекайте рідну мову»;

-        відбувся мистецький проект «Meine  Akademie ist die beste», на який були запрошені представники  ректора усіх курсів;

-        була підготовлена і проведена літературно-музична композиція «Жінкам дарунок від Богів і муз», над якою працювали Бурим М.О. та Бубнова В.В.;

-        відбулася інформаційно-пізнавальна зустріч психолога Антоненка В.В. із юними студентами Х курсів щодо знайомства з поняттям «гельштадт» та його роллю у мистецтві і творчості, проведено анкетування щодо оптимізації навчально-виховного процесу Академії;

-        до Дня безпечного інтернету відбулися інформаційні настанови «Правила інформаційної безпеки під час користування мережею інтернет», які були проведені викладачами та працівниками комп’ютерного відділу;

-        враховуючи насиченість навчально-творчого процесу, із юними студентами проводяться виховні бесіди «Умій розподіляти час» щодо налаштування юних студентів на раціональнй підхід до планування навчальної діяльності та дозвілля.  

3.      Постійно проводяться настановні виховні бесіди    :

-        «Правила внутрішнього трудового розпорядку Академії. Робочий одяг. Виховний бал»;

-        бесіди на курсах з гендерного виховання «Здатність відчувати красу»;

-        виховні бесіди щодо безпеки життєдіяльності  та небезпечних звичок тощо;

-        відвідуються курсові години  з метою вивчення стану впровадження складової виховної теми ВМК: «Стимулювання творчої активності і самореалізації юних студентів Академії».

4.       Зараз вихователі працюють над втіленням наступних виховних заходів:

- науково-пізнавальна зустріч для юних студентів ХІ курсу «Сучасні наукові дослідження Всесвіту» до Дня авіації і космонавтики(відповідальна Короновська К.П.);

- мистецький проект „Її очі на зірки не схожі…” візуальна презентація літературних перекладів сонетів Уільяма Шекспіра з англійської мови на українську та поезій Тараса Шевченка з української мови на англійську. Автори перекладів – юні студенти Х курсів факультетів театрального та образотворчого мистецтв КДАМ (координатор проекту - Константинова І.Г.);

- віртуальні екскурсії для юних студентів Академії до Міжнародного дня пам’яток історії та культури «7 історико-архітектурних чудес Києва» (відповідальна Прохоренко Н.М.);

-  заходи з нагоди 30-річчя від Дня Чорнобильської трагедії;

- мистецькі заходи  щодо відзначення Дня Перемоги та Дня матері, а саме:

üTime for thinking «Велика Перемога у мистецтві»

üУрок життя «Мир і чисті небеса, материнство і краса, хай цвіте моя родина – вільна ненька-Україна» - інформаційна розробка (відповідальні представники ректора на курсах)

üУ рамках проекту «Веселі науки»: майстер-клас малюнка на асфальті викладача факультету образотворчого мистецтва Межибовської А.М. для юних студентів ІІ-х курсів факультетів музичного, хореографічного та театрального мистецтв «Світ у дитячих долонях»

üТворча та благодійна співпраця з Радою ветеранів Оболонського району (відповідальна Суяркова Н.В.);

- мистецький проект початкової школи «Цінуй те, що в тебе є…» до Міжнародного дня сімї;

- з нагоди святкування Дня столиці та Дня Києва планується виготовлення hand-made-альбому «Мій улюблений Київ» із використанням техніки «скрапбукінг» (відповідальна Єлізарова Л.Ю.);

- історичні екскурси «Поезія київських пам’яток»;

- готується інформаційно-ігровий проект «Електронна сигарета: за і проти» до Всесвітнього дня боротьби з тютюнопалінням для юних студентів ІХ курсів (відповідальна Перешило Л.П.);

- після відвідування юними митцями музеїв Європи готується звітно-інформаційна конференція «Враження як мистецький досвід» у рамках виховного проекту «Митець-митцю» для юних студентів VII-VIIIх курсів (із використанням фото- і відеоматеріалів);

- триває підготовка до Урочистої  висадки дерев на «Алеї випускників» юними студентами ХІ курсів та випускниками освітнього ступеня «бакалавр».

 

5.   Щоденно відбувається індивідуальна робота з юними студентами, консультативна допомога вихователям практичного психолога Антоненка В.В., щоденний контроль виконання правил внутрішнього трудового розпорядку Академії, контроль ведення документації.

 

У Київській дитячій Академії мистецтв вже кілька років існує представництво ректора.

Ідея створення цього творчого об’єднання належить ректору Академії, народному артисту України, професору Чембержі М.І. На відміну від звичайного студентського самоврядування, що несе ознаку самостійної громадської діяльності студентів із реалізацією управлінських функцій навчальним закладом, представництво ректора являє собою демократичне об'єднання студентської молоді. Воно покликане сприяти формуванню в них  активної життєвої позиції, розвитку ініціативи, життєтворчості, розвитку лідерських та особистісних якостей, свiдомого й вiдповiдального ставлення до своїх прав i обов’язкiв, уміння жити, діяти й творити в умовах сьогодення, сприяти створенню згуртованих колективів юних студентів на курсах як дiйового засобу творчого розвитку кожної особистостi.

Представники Ректора КДАМ беруть активну участь у мистецьких акціях, проектах, навчально-виховних заходах Академії та за її межами, у громадському житті. У межах своєї компетентності знайомляться, засвідчують підписами та доводять інформацію студентській спільноті щодо змісту адміністративних наказів, які стосуються нагородження відзнаками юних студентів, викладачів за творчі досягнення. Представники Ректора мають прагнути до найвищих результатів у творчості та навчанні, піклуються про імідж Академії, примножують її традиції, намагаються дотримуватися моральних, етичних норм та вимог внутрішнього трудового розпорядку Академії, докладають зусиль до створення доброзичливої і товариської атмосфери на курсах.

Представники Ректора КДАМ здійснюють свої повноваження за принципами гуманізму, рівноправності, виборності та колегіальності, відкритості і гласності, критики і самокритики, періодичної звітності, базуються на демократичних засадах у поєднанні з національними та загальнолюдськими принципами.

Представниками Ректора КДАМ обираються найактивнiшi, успішні, креативні та дисциплiнованi юні студенти І-ХІ курсiв, якi користуються серед своїх однокурсників авторитетом i довiрою.

Вихователь разом із представником Ректора спрямовує роботу курсу.

Цього року студентські колективі Академії висловили довіру та обрали на посаду представника ректора наступних юних студентів: 

1мх         - Костру Єсенію

1о           - Новік Злату

1т            - Соломатіну Марію

2мх         - Стрільчик Аліну

2о           - Зарицьку Марію

2т            - Бєлову Уляну

3мх         - Волкову Іванну

3о           - Глибченко Кіру

3т            - Гегу Соломію

4мх         - Бондар Злату Амалію

4о           - Марданову Елеонору

4т            - Говорун Маргаріту

5мо         - Буряк Діану

5т            - Ширіну Дарину

6мх         - Акопян Регіну

6о           - Павлюк Софію

6т            - Кочеткову Дар'ю

7м           - Коваль Кристину

7о           - Буцан Ольгу

7т            - Третяк Марію

8мо         - Наконечну Анну

8тх          - Боцманову Дарью

9мх         - Ладягіну Катерину

9о           - Моісеєнка Володимира

9т            - Чумака Максима

10мтх     - Пельтре Сабріну-Анастасію

10о         - Лашук Ксенію

11мто     - Нагнибіду Євгенію

ОСБ     - Жулей Мармарі

 

Відповідальність, яка покладається на представника ректора, доволі серйозна, тому інколи юні студенти складають свої повноваження і надають можливість іншим однокурсникам набувати певні лідерські якості на шляху власної життєтворчості.

 У ІІ семестрі звітна зустріч представників від курсів з ректором Академії, професором Чембержі М.І. відбудеться у квітні, на якій вони ознайомлять громадськість із творчими досягненнями юних студентів своїх курсів за останній час, із планами на майбутнє та висунуть свої пропозиції щодо організації творчо-навчального процесу Академії.

Пархоменко І.В., заступник директора ВМК КДАМ з виховної роботи